week 4 van de challenge al! de weken vliegen voorbij. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dus nog niet op de weegschaal gestaan heb. Ik vergat het steeds, of had net veel water gedronken dus toen durfde ik niet meer ๐Ÿ˜‰ De oefeningen zijn er echt veel! heel erg veel per keer.1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog!

Deze week,

De extra Challenge: die heb ik ff gemist… beetje jammer, maar ik probeer m’n telefoon een beetje met rust te laten, dus dingen die op de facebook pagina voorbij komen mis ik nog wel ns.

Iedere dag 2 liter water drinken: Deze week wat moeite mee gehad, in het begin van de week had ik wat last van m’n keel dus heb ik veel grote mokken thee gedronken. Vooral als ik druk ben met vanalles vergeet ik het nog wel ns. Al met al is het wel aardig gelukt maar sommige dagen maar krap.

Iedere dag ontbijten: dat dan weer wel, Emily heeft deze week goed geslapen, en word op een mooie tijd wakker (8.30) dan ga ik vast de hond uit laten en ontbijten, als ze dan wakker word kan ik mooi haar fruithapje maken.

De Lunch: gewoon met boterhammen, maar steeds minder allerlei vette zooi erop en erbij. gewoon een boterhammetje met kaas en komkommer ๐Ÿ˜‰

Avond eten zonder pakjes of zakjes: Dat is deze week echt goed gelukt!! wij hadden de allerhande box besteld, dus dan moet je zelf echt koken. Ik post deze week nog een blog over de box van afgelopen week. met m’n verjaardag heb ik wel friet, hamburgers en sushi gegeten, dat is dan weer niet echt gezond.. maar ja je bent maar een keer per jaar jarig.

Sporten: Check! Ik ben deze week 2x een uurtje wezen RPM’en en een keer CX works erbij gedaan. Dat heb ik geweten, ik had heel erg spierpijn in m’n armen, m’n triceps stonden lekker strak gisteren. Nu begint de spierpijn in m’n buikspieren een beetje op te komen, zo vlak onder m’n ribben, maar goed, pijn is fijn!

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

