Afgelopen week hadden wij de allerhande box besteld. Wij hebben hem al eerder besteld, maar er zaten steeds dingen in die wij of een van ons niet helemaal lustte, nu zaten er weer dingen in die wij lekker vonden. Het fijne van de box is dat je dus niet vastzit aan een abonnement (zoals met Hello Fresh dus wel is), dat ze hem gratis komen brengen eventueel zelfs met al je andere boodschappen, dat de recepten binnen een half uur klaar zijn. En vind ik het gezellig om samen te koken, zo heb je echt het idee dat je goed bezig bent 😉 Zo eet je ook ns wat anders als dat je normaal zou eten.

IMAG3239

Deze week zat er in: Kip saltimbocca met rauwe ham en gebakken groenten. Dat was echt mijn favoriet. Wij maakte al vaker saltimbocca’s alleen vond ik dat tijdens m’n zwangerschap ineens niet meer lekker. Nu was het al weer even geleden. Het recept was simpel te doen, en het smaakte super lekker! dit recept bevatte p.p 800 kcal

Vega falafel-slawraps met homemade tzatziki. Een dagje vega, zelf ben ik daar niet zo goed in, iets vega verzinnen. verder als een broodje en een soepje kom ik eigenlijk niet. Dit was erg lekker! de balletjes waren ook erg lekker, uit de oven. doordat je de sla wrap per stuk maakt was het gezellig aan tafel een beetje keuvelen. De rijst met de salade was echt lekker, die gaan we van de zomer zeker nog vaker maken!! dit recept bevatte p.p 655 kcal.

Steak du boeuf op z’n marokkaans met dubbele groente stamp. de steak was echt super lekker! daar gingen ras el Hanout kruiden op, dat is echt een aanrader! de stamp was opzich wel lekker, maar ik vond m niet zo bijzonder, de rauwe andijvie is niet echt mijn ding. En naar de uienjus heeft het huis nog 3 dagen gestonken, haha 🙂 dit recept bevatte 655 kcal.

 

Deze week komt er weer een binnen, en daar zal ik dan ook weer braaf een verslagje over uitbrengen 😉 Als je nou iets lekker vind wat er tussen staan zijn de recepten heel makkelijk terug te vinden in de allerhande app, de appie app of via internet.

Wat lijkt jou het lekkerst? en wat heb je deze week gegeten?
Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

