in eerste instantie dacht ik dat ik hier niet echt aan blog aan hoefde te wijden, maar ik heb echt een hele leuke dag gehad, dat ik het toch met jullie wilde delen. Ook zal ik de outfit van Emily en van mij er bij zetten. Ik heb er een beetje een Plog van gemaakt, is wel zo gezellig!

taart-e1374850677956

Zaterdag had ik een dagje voor mezelf, ik heb heerlijk gesport, ben onder de zonnebank geweest, met een vriendin Sushi wezen eten. Toen ik einde van de middag thuis kwam was ik zo moe dat ik even een uurtje geslapen heb. ’s avonds hebben we lekker frietjes gehaald en daarna naar de verjaardag van m’n broertje geweest. Toch voel je je niet echt jarig op zo’n dag. Druk met vanalles en nog wat. IMAG3308

Zondag vierde ik dan m’n verjaardag, vanaf een uur of 3 was iedereen welkom en om half 4 zo’n beetje stond het hele huis vol.. oeps, ik had geen rekening gehouden met het feit dat wel ns iedereen tegelijk zou komen. Het was lekker vol in de huiskamer.. Nog even gauw een foto van Emily en mij in onze feestoutfit, wat is het toch een lekker blij kindje.

Ik ben in ieder geval goed verwend. Kaartjes en cadeautjes, Gezellig kaarsen voor in huis, ik heb vaak op veel verschillende plaatsen kaarsjes en spulletjes staan, vooral nu Emily er nog niet bij kan maak ik er nog even gebruik van. Lekker wat spulletjes voor mezelf en cadeau bonnen van het Spahuys, dan kan ik even lekker tot rust komen. Lekkere chocolade repen (3!) van Tony’s (caramel zeezout) en cadeaubonnen voor een sporthorloge, zo een die je stappen telt enzo.

 

verder heb ik voor Emily ook nog wat kleertjes gekregen van een goede vriendin van mij. Zij woont wat verder weg en daardoor zien we elkaar niet zo heel erg vaak. Ze is ook helemaal fan van Emily. Vooral het spijkerjurkje vind ik zo stoer!!

’s avonds kon iedereen blijven eten, ik had een grote pan soep gemaakt en we hadden hamburgers gehaald die we op de BBQ konden bakken en broodjes. Super lekker en lekker makkelijk! Emily krijgt tussendoor nog even een hapje van haar tante.

Vandaag was het tijd om even bij te komen van alle drukte (Emily vooral, ze heeft ook een beetje onrustig geslapen vannacht) en de boel weer op te ruimen. Emily speelt nog lekker even verder met de ballonnen. Dat broekje is ook zo schattig, hij is van Stella McCartney en is lekker zo’n harem broekje. IMAG3327.jpg

Bedankt voor alle felicitaties op mijn blog!! en Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

