Het is nu eind januari, bijna over al is het sale. Daar hebben we eens goed gebruikt van gemaakt. Ik heb veel via internet besteld deze keer en dat kwam allemaal op een dag binnen! Ohh wat is dat baby meisje een dure hobby 😉 Ik kan altijd zo blij worden van nieuwe dingen.

Ik had op de site van z8 al 3x een heel winkelmandje vol geladen, en het toch weer niet gekocht. Ik vind die jurkjes zo schattig! Toen zag ik dat ze alles voor de helft zouden doen maandag 23 januari, dus heb ik braaf gewacht met dingen kopen. Ik hoopte dat alles op tijd zou zijn voor mijn verjaardag, zodat Emily haar nieuwe jurkje aan zou kunnen, als ie zou passen. Ik vind dat z8 best klein valt, maar heb toch maat 74 gekocht omdat ik hoop dat ze er dan ietsjes langer mee kan doen. Deze jurkjes hangen as we speak, al te drogen op het wasrek. Ik heb ze gelijk uitgewassen.

Toen kreeg ik een mailtje van Noppies, sale, tot wel 60%.. Nou dat laat ik me geen 2x vertellen 😉 Dus daar heb ik ook maar een winkelmandje vol geladen. ik vind dat Noppies ruimer valt als bijvoorbeeld z8, maar toch heb ik maat 74 besteld, dan kan ze het niet nu gelijk aan, maar hebben we alvast iets voor de voorraad. En wat een schattig badpakje, met dat strikje op de rug! Verder een jurkje met een zak voorop, een broekje en een shirtje.

Een collega van Paul had allemaal nike Air max, en ook in kleine maatjes, nu hebben we vast voor Emily maatje 19.5 besteld. Echt super stoer! het duurt nog wel even voor ze ze aan kan. Ze heeft ook al 2 paar Uggs, 1 paar Adidas Stan Smits. beter verwend dan verwaarloosd.

IMG-20160128-WA0002

Voor mijn verjaardag wil ik eigenlijk altijd iets nieuws aan. Dan ziet het er een beetje feestelijk uit. Ik heb op het moment echt dat ik vind dat niks staat en niks fatsoenlijk past. Ik vind het zonde om nu een berg geld aan mezelf uit te geven omdat ik hoop dat ik binnenkort weer een beetje slanker ben en er niet als een of andere verslonsde moeke bij loop. Ik heb voor mezelf een jasje en een t shirt gekocht. De maat die ik moest hebben viel me achteraf allerzinds mee. Ik weet nog niet of ik m met een rok of een broek aan doe.

Voor Paul moesten we (helaas) een nieuwe winterjas kopen. Hij had een goede jas, tot ik mezelf samen met Emily in de buikdrager er in probeerde te wurmen. Rits kapot.. Nu hadden ze toevallig bij vente-exclusief jack en jones sale en hebben we daar voor niet al te veel geld een mooie jas kunnen scoren. De mauwen zijn alleen te kort, dus we moeten toch opzoek naar een andere jas..

IMAG3291

Nu zijn we allemaal weer voorzien, tot de volgende shoplog 😉

Wat heb jij voor het laatst gekocht voor je kindje? en wat vind je het leukste wat ik gekocht heb voor Emily?
Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

