5d61a40ce799de9bac78615222f5b46aJaa! vandaag ben ik zelf jarig.. Helaas bereik ik daarmee wel de leeftijd aan de verkeerde helft van de 20.. Ik ben namelijk 26 jaar geworden. Vorig jaar 25 vond ik eigenlijk verschrikkelijk, ik voelde me echt oud. Ik was toen 18 weken zwanger van Emily dus dat was al een hele andere verjaardag als andere jaren. Nu ben ik voor het eerst als mama jarig. Ik denk dat dat niet zo’n verschil maakt, alleen gaan we nu niet meer wild stappen de avond van te voren zodat je tussen de familie zit met een dikke kater. 😉

26 jaar geleden, op een wisselvallige dinsdag ben ik om 5.59 geboren. Daarmee werden mijn ouders voor het eerst ouders. Nu begrijp ik ook pas hoe bijzonder dat is. Ik was 51cm en 3400 gr.  10 jaar later werd op mijn verjaardag mijn jongste broertje geboren. Wij zijn dus op dezelfde dag jarig. Mijn “kleine” broertje, die  ondertussen 10 cm groter is, word vandaag 16. De tijd is zo snel gegaan! Ik kan me nog herinneren dat ie baby was, en dat ik met hem ben wezen fietsen, terwijl ie voor op de fiets zat.  IMAG3277

Wat is het plan voor vandaag, nou ik breng Emily naar mijn zusje zodat ik even kan gaan sporten (rpm en cx works) en onder de zonnebank. Daarna douchen en dan komt een vriendin van mij voor m’n verjaardag, we gaan samen lunchen en koffie drinken. Paul moest vannacht werken, dus die slaapt tot vanmiddag. Ik ruim daarna even thuis op en stofzuig en dweil zodat alles voor morgen netjes is. ’s avonds hebben we verjaardag van mij broertje, omdat we tegelijk jarig zijn is het altijd even gepuzzel wie het wanneer viert. Vooral omdat het nu in het weekend valt.

1601598_546465382119470_567371405_n

Ik vier mijn verjaardag op zondag, met alle familie en vrienden in een keer. Dat is een heel huis vol.. De mensen die willen kunnen mee eten en ik maak soep en we doen hamburgers van de bbq, dat is wel zo handig. Ik ben heel benieuwd hoe het met Emily gaat, zo’n drukte hebben we nog niet gehad. Paul is de volgende dag vrij zodat we samen nog een dagje hebben en even kunnen opruimen en bijkomen.

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

jarig

