Even geleden schreef ik al de update over Emily bij het consultatie bureau en dat ze daar voor het eerst echt omrolde. Nu heeft mevrouw de smaak te pakken en rolt ze van buik naar rug en van rug naar buik. Alvast sorry voor de niet zo fantastische kwaliteit van de foto’s.

Ik was even bang dat het niet meer ging gebeuren, het duurde maar en duurde maar. Overal zag ik jongere kindjes die het wel al deden en begon me bijna zorgen te maken. Ze lag al vanaf 4 maanden met regelmaat een heel eind op haar zij, maar rolde dus niet door..

Het zal wel te makkelijk geweest zijn om lekker op haar rug te blijven liggen, ze kon in de box toch overal bij. Zo kon ze ook lekker tegen de spijlen van de box aan trappen want dat maakt ook zo lekker herrie 😉

IMAG3114

Maar nu was het dan zover! Ik was rustig een tijdschrift aal het lezen toen ze ineens op d’r buik lag toen ik omkeek, en toen ik dus als een idioot blij ging doen, dat dat dus zooo goed van haar was, rolde ze weer terug.. Nog een keer door het dolle heen 😉 Toen ze het nog een keer deed heb ik mijn telefoon gepakt en er maar gelijk een filmpje van gemaakt om naar alle familie en goede vriendinnen te sturen. Ik zal hem ook op instagram zetten, voor als je me nog niet volgt (@Mathisseke)  😉 We mochten dus gelijk ook even foto’s maken met de babymoment card! Woehoe.. het gaat allemaal zo hard! en wat ben ik weer trots!IMAG3098

 

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

