Zodra je kindje geboren is wil je alle momenten vast leggen, dat kan heel leuk met baby moment cards.  Nou krijg ik met regelmaat de vraag waar ik ze van heb, dus vandaar dat ik er even een blog aan wijd. Je hebt zo veel verschillende. Ik ben heel blij dat ik ze heb want het word steeds leuker om daar foto’s mee te maken, maar ook een steeds grotere uitdaging. IMAG3102

  • Wij hebben de baby moment cards van Hema. Dat zijn ronde kaarten, die zitten met 33 in een doosje en deze kosten €5. Bij deze zitten ze aan een ring zodat je ze bij elkaar kan houden. Er zit ook nog een blanco kaart in zodat je er eventueel zelf een tekst op kan zetten. naamloos
  • Deze zijn van Milestone cards, persoonlijk vind ik dat de mooiste. Ze zijn op veel plaatsen te koop, O.A. Bol.com en de bijenkorf. 30 kaartjes in een mooi doosje €16.95 Van Milestone cards hebben ze ook tweeling kaarten en kaarten voor tijdens je zwangerschap. En ook nog kaarten voor kindjes tot 4 jaar. baby moment cards 4
  • Nijntje Milestone cards. te koop bij oa babypark voor €16.95 ze zitten met 30stuks in een doosje. Ik vind Nijntje altijd erg leuk, alleen houd ik voor dit soort dingen niet per se zo van de primaire kleuren. baby moment cards 5
  • Woezel en Pip moment cards. Te koop bij prenatal, bol.com en bruna. €14.99. Zitten leuke teksten bij zoals bijvoorbeeld Sinterklaas. baby moment cards 6
  • Deze mooie zwart wit kaarten van wondermoment cards, zijn te koop bij de bijenkorf voor 16.95. Ze zijn vrij basic en in het Engels. Ik vind deze ook erg mooi. baby moment cards 3
  • Verder heb ik ook al foto’s voorbij zien komen dat mensen met een krijtbordje de momenten zelf opschrijven en er iets leuks bij tekenen. Dat vind echt heel erg gaaf, maar ben zelf niet zo creatief. Je kunt natuurlijk altijd iemand anders vragen ze voor je te schrijven/ tekenen.  images14KQN6H2
  • Je ziet ook mensen iedere maand een foto maken met een grote knuffel langs het kindje, zodat je kan zien hoe hard het kindje groeit. Ook echt een super leuk idee!

 

  • Je kunt natuurlijk ook zelf bij bijvoorbeeld een setje kaarten maken bij greetz of hallmark, en die thuis laten bezorgen. Dat is wel een dure hobby, maar dan zijn ze echt persoonlijk. baby moment card
