Toen ik zwanger was heb ik er lang over getwijfeld of ik nu wel of geen buikfoto’s wilde maken. Ik ben uiteindelijk echt heel blij dat we het toch gedaan hebben, Ik vind ze erg mooi geworden.  Over een 4D echo waren we al gauw uit, dat wilde we niet. Wij wilde niet weten of het ene jongen of meisje zou worden en de echo’s tegenwoordig zijn zo goed dat we bang waren er te veel op te zien. Verder vind ik ze niet echt goedkoop ofzo. Wij hebben best wel een aantal echo’s gehad omdat ze bij onze verloskundige een aantal groei echo’s maken. Zo hebben we onze baby lekker vaak gezien, en zelf gefilmd met onze telefoon zodat we het de aanstaande Opa’s, Oma’s, Ooms en Tantes konden laten zien.IMG_1485

De zwangerschapsshoot, Mijn buik is niet zo heel erg mooi met het littekens en ik wist niet hoe dat er uit zou gaan zien. Je weet van te voren ook niet of je heel erg last van striae krijgt of dat je er juist helemaal geen last van hebt. Verder vind ik sommige foto’s ook echt heel klef of net niet goed gelukt.

Uiteindelijk na lang wikken en wegen hebben we eind april toch besloten een afspraak te maken en het toch te doen. Misschien lukt het maar een keer en je word maar een keer voor de eerste keer papa en mama. We hebben wat foto’s opgezocht van zoals we het wel wilde. Nu vind ik die van ons opzich nog wel suiker zoet, maar niet te. We hadden een afspraak begin Juni, ik was toen 36 weken zwanger. De baby was al een beetje ingedaald maar m’n buik was nog wel mooi rond. Stiekem was ik ook enorm trots op mijn buik, ik heb me wel de hele zwangerschap mooi gevoeld, Ondanks de misselijkheid en vermoeidheid.

