week 3.. Ja nu begint het ergens op te lijken, ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, dat wil ik volgende week doen. Net als meten. Deze week ging al een stukje beter als afgelopen weken, de oefeningen worden er nu wel steeds meer. Gelukkig is het ook mooi weer dus kunnen we meer met de hond gaan wandelen.

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog!

1936510_928632877223025_2037369677007508650_nDeze week,

Iedere dag 2 liter water drinken. Check, ook deze week weer gelukt, er zitten zelfs uitschieters bij van 3 liter per dag. Als ik ga sporten drink ik met gemak een liter water. Verder drink ik nog steeds veel thee, en zo min mogelijk fris.

Iedere dag ontbijten. Lekker met kwark en honing en een kop thee. Alleen in het weekend dan eet ik boterhammen.

De lunch. Houd ik binnen de perken, Paul heeft ook geen witte broodjes voor tosti’s mee genomen 😉 dat scheelt weer. Wel ben ik met een vriendin wezen lunchen afgelopen week en hebben we lekker een hamburger op.

Avondeten zonder pakjes of zakjes. We hebben een keer Kip Jambalaya op van Honig, maar voor de rest zelf gekookt. Maandag stamppot, dinsdag pasta, woensdag vis, donderdag Kip Jambalaya, vrijdag hebben we lekker broodjes gegeten, zaterdag pannenkoeken en zondag lekker een Ribroast en sla erbij. Voor aankomende week hebben we weer een allerhande box besteld, zo hoeven we deze week niet zelf te verzinnen wat we moeten maken.

sporten. Ik ben deze week 2x een flink eind met de hond wezen lopen, een keer wezen spinnen en een keer naar bodypump geweest. We zijn ook wezen zwemmen met Emily, maar dat is niet echt een hele zware activiteit. Ik voel me niet helemaal fit, en ik kom er ’s morgens met Emily vaak niet aan toe.

Hopen op een goede week en lekker veel te kunnen sporten. Hoe gaat het met jou voornemens? en met de challenge?

10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin’ ik vind het leuk als je een reactie achter laat! Follow my blog with Bloglovin

