Het is weer weekend! Gelukkig zijn er nu op dit moment erg leuke dingen op tv! Een tijd gelden vond ik dat er niks leuk op tv was en hebben we vaak een filmpje aan gezet. Vroeger kon ik de hele dag naar niks kijken, een beetje rondjes zappen, of een hele serie in een keer afkijken. Ik vind Bingewatchen ook een beetje zonde van mijn dag. Natuurlijk op een druilerige zondag willen we nog wel een dvd of serie aan zetten.

Netflix en Videoland, er zijn zelfs mensen die er verslaafd aan zijn, maar ik kan er niet op vinden wat ik graag wil kijken. Daarbij vind ik het ook niet echt voor niks, sterker nog ik vind het best duur. Gelukkig is er nu weer wat gewoon live op tv te zien. Heel ouderwets gewoon tv kijken met reclame enzo.

Door de week kijk ik graag naar:

Unforgettable, Maandag RTL 5 21.30. Ik ga op maandag vaak eerst sporten, dus kan ik the blacklist( Ma, RTL 5 20.30) niet kijken. Paul blijft hier echt voor thuis, zo graag wil die dat volgen. Ik zorg dan dus dan ik even ben wieberen 😉 daarna komt Unforgettable, dat vind ik wel heel interessant om te kijken. Ook zo’n misdaad serie.

4 handen op een buik, op dinsdag om 20.30 NPO3. waarin bekende moeders tienermoeders helpen tijdens hun zwangerschap en daarna. Ik vind zo’n programma best heftig nu ik zelf moeder ben. Dat bewijst maar weer dat je kindje meer nodig heeft als alleen liefde.  Ik moet er niet aan denken om ZO jong moeder te worden. Wel vind ik het heel knap dat die meisjes op tv hun verhaal durven te vertellen.

imagesYXI4L6SS

Hij is een Zij, ook op dinsdag 21.30 NPO3. waarin transgenders gevolgd worden in hun transitie van man naar vrouw of van vrouw naar man. Een aantal jaar geleden was hier nog niet zoveel bekend over maar tegenwoordig word het steeds meer geaccepteerd en over gepraat. Ik vind het goed dat ze dit onder de aandacht brengen. Het lijkt me heel heftig om dat te moeten door staan en er zijn veel gevallen waarbij de familie het ook niet accepteert.

TV kijken

Criminal Minds, woensdag 20.30 Veronica. Loeispannd! Amerikaanse misdaad serie. Net zoiets als CSI en zo. Ik zit vaak met samengeknepen billen en handen voor m’n ogen te kijken 😉 Paul kijkt hier graag naar, en zo doende kijk je het samen, maar het is maar goed dat ze niet allemaal aan een volgende afleveringen doen, anders zou ik tot diep in de nacht zitten kijken.

Wie is de mol. Zaterdag 20.30 NPO 3. Word al een aantal jaar uitgezonden, pas sinds een paar jaar volg ik dit echt. Heerlijk spel, wie doet er verdacht, wie niet. wie valt op? Je kunt zelfs mee spelen via een app en op jou mol stemmen.

imagesC9TQD7TG

Weet ik veel. Ook zaterdag 20.00 RTL4. Een kennis quiz met algemene kennis. Die kun je ook mee spelen via een app. Nu is het even een dilemma, wat gaan we kijken zaterdag avond? wij kijken nu eerst weet ik veel, en spelen mee via de app, en kijken dan wie is de mol terug.

Op zondag kijken we graag Moordvrouw en Divorce. Ik ben begonnen met Moordvrouw te volgen toen ik nog geen mama was, Paul was dan op vrijdag avond werken, en toen zonden ze dat uit. Lekker in bed met een kop thee tv kijken. Divorce volgen we eigenlijk al vanaf het begin, ik vind Waldemar Torenstra zo lekker om naar te kijken. Hele leuke serie!

verder kijken we tijdens het eten en koken vaak Editie NL, RTL Boulevard en het RTL Nieuws, daarna zappen we naar Veronica naar the Big Bang Theorie. Ik ben ondertussen wel echt een beetje klaar met alle talentenjachten zoals The Voice, Hollands got talent en Idols en dat soort ellende. Dans shows vind ik wel leuk, maar dat beginnen ze ook wel erg uit te melken nu.

imagesHY4X1JN7

Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin’ ik vind het leuk als je een reactie achter laat! Follow my blog with Bloglovin

Waar kijk jij graag naar? of ben je meer van het Netflixen? en wat kijk je dan?

