Ik vind Emily haar lange haren hartstikke mooi, ik doe er graag speldjes in. Als ze onder de douche is geweest föhn ik haar haar vaak zodat het mooi naar achter valt. Nu ze wat groter is vind ik een haarbandje ook super leuk staan. Ik koop de haarspulletjes bij Lovely Hairclips. Marloes, die de haarspeldjes maakt, woont hier in de buurt dus ik kan ze altijd even tussen door op gaan halen.

Een paar weken geleden had ik voor de kerst een strik besteld voor in haar haren. Ik vond de strik echt iets voor kerst omdat er zo’n mooie glitters op zitten. Ik vind strikjes bij meisjes altijd zo schattig.

IMAG3182

Verder hebben we ook hele schattige kleine clipjes voor in haar haren, zo kan ik ze een beetje vast zetten zodat niet steeds al haar haar in d’r gezicht hangt. Ik ben begonnen met de clipjes toen Emily 4 maanden oud was. De clipjes zijn aan de achterkant gestoffeerd en dus lekker zacht voor op dat tere baby bolletje. Ik vind ze echt lief en prinsesserig. Deze babyspeldjes zijn 3cm groot klein.

Nu heb ik afgelopen week ook haarbandjes gekocht voor Emily. Hele schattige met een bloemetjes en eentje met een strik. Ik vind normaal haarbandjes bij baby’s eigenlijk helemaal niks, vooral als het zo’n grote bloem betreft dat de bloem groter is als het hoofdje. Bij deze is dat niet het geval. Marloes heeft ze op mijn verzoek zo gemaakt en ik vind ze heel schattig staan. Omdat Emily nog veel ligt blijven ze nog niet altijd super goed zitten, maar dat komt vanzelf goed zodra ze zelf meer kan zitten.

 

 

