Deze Liebster Award is ooit in het leven geroepen om beginnende bloggers onder de aandacht te brengen en de persoon achter de blog wat beter te leren kennen. Als genomineerde krijg je 11 vragen die je op je blog beantwoordt. Daarna mag je zelf ook weer een andere beginnende blogger nomineren.

Liebster Awarrd

Super leuk dat ik genomineerd ben! Bedankt Mama Clivi en Met Mirjam hier komt deel #2!

deze vragen kwamen van met Mirjam, benieuwd naar die van haar? klik op haar naam.

  1. Wat is je favoriete supermarkt? De Albert Heijn, heel saai. Zelfscannen, goede indeling en met sommige dingen ECHT wel goed goedkoper als de Jumbo. De mensen die er komen zijn ook prettiger om tussen te lopen als de jumbo, Aldi, Lidl en Nettorama, hier in ieder geval dan.
  2. Voor welk gerecht mogen ze je ‘s nachts wakker maken? hmm, moeilijke vraag, dat zullen toch echt toetjes zijn denk ik.. lekker een hele bak chocolade mousse of tiramisu. of zo’n lavacake dat als je m open maakt alle chocola er uit komt lopen en Lasange of biefstuk
  3. Wat is je favoriete kledingstuk? mijn trouwjurk. Die stond zo verschrikkelijk mooi, en wat (leek)ben ik daar toch verschrikkelijk slank en mooi in. Toen we net getrouwd waren heb ik m nog wel eens stiekem aangetrokken 🙂 Ik heb ook nog een grijze jurk, met een split aan de zijkant, die heb ik veel aangehad tijdens mijn zwangerschap, is alleen nu niet (echt niet) handig met de borstvoeding.
  4. Wat vind je het allerleukste aan je dochter? Dat ze bijna altijd vrolijk is. als ik ze uit bed kom halen lig ze heerlijke te lachen en te kraaien en met haar armpjes te zwaaien en beentjes te strappelen
  5. Wat is je favoriete blogpost? van mijn eigen blog? ik denk die van Emily’s Halve verjaardag
  6. Wat is je favoriete gezinsuitje? Zwemmen met Emily. daar kan ze zo van genieten. Of met de hond wandelen in het bos.
  7. Van welk seizoen hou je het meest? de zomer, lekker buiten zitten, barbecueën, wijntje/biertjes drinken. vuurkorf aan. salades maken.
  8. Waar ben je het meest trots op? Emily (ik denk iedere ouder wel zijn of haar kind) maar vooral dat het na alle ellende gelukt is. Dat mijn lijf ons zo’n mooi en gezond kindje gegeven heeft.
  9. Wat is het lekkerste wat je de afgelopen week hebt gegeten? de Lamsrack die we in de diepvries bewaard hadden van de kerst.
  10. Hoe omschrijf je jezelf in 5 woorden? Enthousiast, soms een beetje te. zorgzaam, ongeduldig (vooral in het verkeer) pleaser (ik wil graag dat iedereen het leuk en goed heeft) Emotioneel (soms is dat goed, soms niet. Ik kan soms dingen lastig loslaten)
  11. Wat zijn je meest en minst favoriete taken in het huishouden? de badkamer en de wc poetsen vind ik echt VERSCHRIKKELIJK, dat doet mijn man gelukkig daarom altijd (Lucky me) stofzuigen, dweilen en wassen vind ik echt niet erg.

oh ja! voor ik het vergeet–> Je kunt me volgen, via Facebook, Instagram en Bloglovin’ ik vind het leuk als je een reactie achter laat! Follow my blog with Bloglovin

Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ook een leuke manier om andere bloggers te leren kennen. de gene die ik zou willen nomineren hebben m al ingevuld, maar ik ga ze toch taggen. Ik wil andere vragen, vragen dan die ze al gehad hebben. mama Clivi bij deze een nieuwe nominatie. Ook wil ik graag saskia van twinkelbella nomineren, zij is dan wel niet beginnend, maar anders blijven de vragen over en weer gaan en ik ben benieuwd nar haar antwoorden.

hier zijn jou 11 vragen:
1. Wat is je droombaan?
2. Wie zou je voor een dag willen zijn?
3. Welk liedje luister je het liefst?
4. Als je 1 miljoen had, wat zou je dan doen met dat geld?
5. hoe ziet jou dagplanning er uit?
6. wat is je laatste miskoop?
7. wat vind je onmisbaar in je leven?
8. welk tijdschrift lees je het liefst?
9. wat vind je het leukst om te koken?
10. wat is het mooist wat je ooit gekregen hebt?
11. wat voor auto zou je het liefst rijden?

