Deze Liebster Award is ooit in het leven geroepen om beginnende bloggers onder de aandacht te brengen en de persoon achter de blog wat beter te leren kennen. Als genomineerde krijg je 11 vragen die je op je blog beantwoordt. Daarna mag je zelf ook weer een andere beginnende blogger nomineren.

Liebster Award

Super leuk dat ik genomineerd ben! Bedankt Mama Clivi en Met Mirjam hier komt deel #1!

oh ja! voor ik het vergeet–> Je kunt me volgen, via Facebook, Instagram en Bloglovin’ ik vind het leuk als je een reactie achter laat! Follow my blog with Bloglovin

deze vragen kreeg ik van mama Clivi.

*1 Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik ben begonnen met bloggen omdat ik geinspireerd werd door andere mama bloggers. Ik wilde het een en ander van me afschrijven en vertellen, dus zo doende.
* 2 Welke tip(s) heb je voor andere bloggers? Meld je aan bij Bloglovin’ dan kunnen andere mensen je blog ook lezen via een app, zelf vind ik dat super fijn! zo heb je ze allemaal bij elkaar zonder dat je iedere keer alle losse sites moet bezoeken (ja ik ben een beetje lui)
* 3 Wie is jouw favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk 🙂 mijn all time favourite is Twinkelbella, die volg ik nu het langst. Ze is mijn favoriet omdat haar dochter ietsjes ouder is als Emily en ik het leuk vind om daar over te lezen.
* 4 Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site? Nee, helaas werd mijn contract niet verlengd, en heb ik nog een pols blessure dus ben ik thuis sinds mijn zwangerschapsverlof.
* 5 Hoeveel uur per week besteed je gemiddeld aan je blog? iedere dag ongeveer 2 uurtjes, als Emily ligt te slapen. Als ik iets nieuws bedenk schrijf ik het op in een schriftje voor de volgende dag. ongeveer dus 10 uurtjes in de week, zo plan ik wat blogs in voor het weekend zodat ik iedere dag een blog online heb.
* 6 Hoop je iets te bereiken met je blog? Zo ja, wat? ja en nee, ik zou het erg leuk vinden om een vast aantal volgers te hebben die mijn blog dagelijks lezen en gezellige reacties achter laten. Ik hoef er geen baan van te maken, mochten er geïnteresseerden zijn die zijn altijd welkom!
* 7 Wat zou een ander over jou vertelllen? Pfoei, dat durf ik niet zo goed te zeggen, ik denk dat mensen me wel enthousiast vinden maar ook fel, soms een beetje te eerlijk. Maar ook wel lief, zorgzaam en gezellig.
* 8 Wat is jouw favoriete beauty product? van Rituals, de hamam lijn. ZO lekker voor onder de douche. Veder gebruik ik alleen een beetje mascara.
* 9 Kids en/of huisdieren? 1 dochter, Emily. 1 hondje, westie (zo’n cesar hondje) Angie en een konijn Stitch. oh ja en een goudvis 😉
* 10 Ben je sportief of het tegenovergestelde hiervan? Hoe je het wil noemen laat ik aan jou over 🙂 Ik ben best sportief, ik sport nu gemiddeld 2.5 uur per week. Dat zou van mij zelfs iets meer mogen worden/zijn. Ik regel voor weinig dingen oppas, maar om op zaterdag ochtend een uurtje naar Yoga te gaan toch soms wel..
* 11 Wat wil je dit jaar zeker bereiken? Emily opvoeden. Verder heb ik niet zoveel doelen, vooral genieten van nu. oh ja! eentje dan 6kg afvallen.. zodat ik er op vakantie een beetje fatsoenlijk uitzie in bikini.

Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ook een leuke manier om andere bloggers te leren kennen. de gene die ik zou willen nomineren hebben m al ingevuld, maar ik ga ze toch taggen. Ik wil andere vragen,  vragen die ze al gehad hebben. Michelle van bijzonder klein wonder en Met Mirjam. En wil ik ook graag een niet beginnend blogger nomineren, Ik ben heel benieuwd naar haar antwoorden en anders blijven de vragen over en week gaan denk ik.. hierbij nomineer ik ook: Tamara van the mommy diaries.

hier zijn jullie vragen:
* Wat is je favoriete kleding merk? voor jezelf en je kindje?
* Waar zou je het liefst naar toe op vakantie willen?
* Wat is het belangrijkste in je leven?
* Als je alles moet achterlaten, welke 5 dingen neem je het allerliefst mee?
* Welke thema is voor jou het belangrijkste op je blog?
* Wat drink je het liefst?
* Welke film moeten we volgens jou allemaal zeker gezien hebben?
* Als je voor 1 dag beroemd mag zijn, wie zou je willen zijn?
* Ben je sportief? zo ja, wat doe je dan graag?
* wat doe je om je hoofd leeg te maken?
* Wat is het mooiste wat je ooit hebt meegemaakt?

Ik ben benieuwd!

