Er werd kouder weer voorspeld dus wilde ik lekkere dikke slaapzakken voor Emily kopen. Zo kan ze ’s nachts lekker slapen zonder dat ze het koud krijgt. Ik had ook nog een bon van een kinderkleding winkel, daar ben ik ook nog even wezen kijken. Ze hebben daar allemaal mooie merkkleding en uitverkoop! altijd een goede reden om even te gaan kijken. baby meisjes zijn een dure hobby ben ik al achter gekomen.  De slaapzakken heb ik bij de Hema gekocht, ze waren in de aanbieding. Deze hebben afritsbare mauwen, dat vind ik zelf altijd wel handig als het niet super koud is kun je ze er gewoon afritsen. Een roze slaapzak met sterretjes en een witte slaapzak met blauwe sterretjes. Het onhandige van slaapzakken kopen is dat ze die niet in alle maten hebben, vaak zijn die in 60cm, 70cm en 90cm. Deze van de Hema zijn maat 86.

verder kocht ik ook nog cadeautjes om op kraamvisite te gaan (voor de mama Tony Chocolonely Karamel Zeezout, voor de papa een blikje energie drink, en voor de baby een setje van de Hema, maat 56 en een knuffeltje) Wat is maatje 56 dan ineens klein! En voor mezelf Fab X Hema regen laarsjes. Ik had ze al op internet gezien voor dat de collectie uit was, ik wilde ze graag hebben. Nu hadden ze deze nog in mijn maat dus heb ik ze maar gelijk mee genomen.

Toen zijn we naar de kinderkleding winkel gegaan 5384. Ik wilde eigenlijk iets van de Limited Edition collectie van z8, maar die was helaas al uitverkocht. ze hadden nog een legging waar ik wel mee in mijn handen gestaan had. Uiteindelijk is het een SUPER schattig jurkje van Flo geworden. de Panda erop is echt super schattig, en de maillot heeft super stoere beenwarmers. ik vraag me af of ze voor kindjes ook nog gewoon losse beenwarmers hebben?

Toen ik thuiskwam was m’n verlate kerst cadeau eindelijk binnen. Er was iets mis gegaan met bestellen, maar nu was ie er dan. Een hele schattige armband van Kuzzies, daar kun je je sieraad laten personaliseren met een eigen tekst. IMAG3062

Follow my blog with Bloglovin

