Week  is al weer voorbij! deze week ging al stukken beter als vorige week. Deze week geen gebak, en ik mocht van de fysio m’n brace afbouwen dus ook af en toe een uurtje sporten. Dat ik m’n brace af mag bouwen betekent nog niet dat het al helemaal over is, maar zo moet mijn pols sterker worden.

1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

Iedere dag 2 liter water drinken. Check, deze week weer met gemak, net als vorige week. Door af en toe te gaan sporten drink ik nog meer, vorige week had ik zelfs een uitschieter naar 3.2 liter.

Iedere dag ontbijten. check! iedere dag een bakje kwark en zondag gewoon boterhammen.

De Lunch. Paul had deze week 3x witte puntjes bij zich om tosti’s van te maken. Wel lekker, maar dat gaan we deze week dus echt even anders doen! Donderdag hebben we ook lekker knakworstjes op.

Avond eten zonder pakjes en zakjes. We hebben woensdag van bertolli pasta op, Kip Toscana. Daar zat wel salade bij. De rest van de week wel gelukt. Maandag hutspot, dinsdag vis en aardappels, donderdag noodles met biefstuk puntjes, vrijdag rodekool en aardappelpuree, zaterdag broodjes hamburgers. Zondag zijn we pannenkoeken wezen eten met vrienden.

Sporten. Check! de challenge + 3 dagen 100 squats extra! (ja die billen moeten echt weer strak) een uurtje spinning en uurtje bodybalance (yoga, tai chi, pilates)

Deze week gaan we vrolijk verder. Ik hoop deze week iets vaker te kunne gaan sporten. Dat ligt ook een beetje aan Emily, als die net lekker ligt te slapen ga ik ze voor een uurtje sportschool niet wakker maken.

Follow my blog with Bloglovin

10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

