IMAG2937Emily is nu zo’n 6 maanden, en al een heel “eigen” karakter. Emily is een beetje van mij en een beetje van Paul, maar wie is ze nu eigenlijk echt al. 7 Juli is ze geboren, dus een kreeft van sterrenbeeld.  Kwa uiterlijk lijkt ze super veel op mij, maar vanaf haar wenkbrauwen, zoals ze kan fronsen lijkt ze precies op Paul.

 

Uiterlijk: Ze heeft ook papa’s krullen. Maar mama’s blauwe ogen en de lange wimpers ook. Verder is ze best lang, en geen boeddha baby, maar vrij slank. Wel heeft ze van die lekkere kringetjes om d’r polsjes, en beentjes.

Sterrenbeeld eigenschappen Kreeft: Liefdevol en emotioneel, Fantasierijk en intuïtief,Voorzichtig en geslepen, Meevoelend en beschermend.Maar ook…Humeurig en veranderlijk, Lichtgeraakt en overemotioneel, Afhankelijk en niet in staat los te laten.

Het sterrenbeeld Kreeft houdt van…

• Hobby’s
• Romantiek
• Kinderen
• Het gezin
• Feestjes

Het sterrenbeeld Kreeft haat…

• Bezwarende situaties
• Mislukkingen
• Tegenstand
• Rondgecommandeerd worden
• Advies (goed of slecht)

We zullen ns kijken wat daar nu al van overeenkomt, voor zover als we dat nu kunnen zeggen. Ik geloof niet zo heel erg in sterrenbeelden en horoscopen, maar toch is het apart om te zien om die dingen zo vergelijkbaar zijn. Emily kan inderdaad nu al vrij koppig op dingen reageren. Als het haar niet bevalt laat ze ook echt van zich horen. Je houd haar ook niet zomaar voor de gek (geslepen). Ze wil ook graag knuffelen (afhankelijk) en overal bij zijn (feestjes, gezin, andere mensen) ze gaat dan ook niet zomaar slapen als we ergens anders zijn. Toen ze net geboren was wel, toen kon ze overal slapen. Nu wil ze t liefst wakker zijn en erbij. (deed ik schijnbaar vroeger ook) Verder is ze als ze lekker aan het spelen is, ook lekker aan het spelen en kan ze zich meer dan prima in haar eentje vermaken (hobby’s) maar als iets niet gaat zoals ze wil is ze ook wel weer boos en aan het mopperen (mislukkingen en tegenstand)IMAG3054[1]

Verder is ze (bijna) altijd vrolijk. ligt ze heerlijk te lachen en te brabbelen. Ze is ook wel makkelijk tevreden te stellen, als ze honger heeft of ergens niet bij kan. Ze wil steeds nieuwe dingen leren maar neemt niet zomaar iets aan, met bijvoorbeeld het omrollen help ik ze wel ns, dan gaat t ook gelijk heel goed, maar in haar eentje zal ze het nog niet doen.

Ze is ook ons kleine prinsessenkind, ook al houd ik niet van de term prinsesje of wondertje, maar dat is ze wel. het liefst trek ik ze iedere dag de mooiste en duurste jurkjes aan. en koop ik alle dure winkels leeg voor haar. Lekker tutten aan haar haren met allerlei speldjes.

Heerlijk genieten zo’n klein meisje!

