de eerste week zit er op! De kop is er af! ik zal vertellen hoe het de eerste week gegaan is.

deze week ging het nog niet zo heel lekker iedere dag gebak. Mijn zusje en broertje waren geslaagd voor hun rijbewijs, Emily was een half jaar en mijn opa was jarig. Eten weggooien is zonde, dus alles restjes hebben we de overige dagen op 😉 wel heb ik alle oefeningen kunnen doen. 1936510_928632877223025_2037369677007508650_niedere dag 2 liter water drinken: Check. Ik drink ’s nachts altijd al een flesje water leeg, en als ik naar de wc ga ook een groot glas. dus dan zit is ’s morgens al op 0.75. Ik drink veel thee overdag en ’s avonds maken we een grote kan ranja. (Paul doet ook mee met het 2liter water drinken)

Iedere dag ontbijten: Op een dag na, toen was ik zo lang bezig met Emily dat het Lunch tijd was. braaf een bakje kwark, soms met een appeltje en kaneel, soms met alleen een beetje honing of schenkstroop.

de Lunch: dat is een beetje mijn struikelbok. Ik vind boterhammen erg lekker. zo lekker dat ik dus gewoon door kan zitten vreten, lekker met allerlei zoet beleg. Ik heb me ingehouden. 3 boterhammen per dag. of 2 en een krentenbol.

Avond eten zonder zakjes en pakjes: en in mijn geval, minder SAUS. We maken iedere week een planning met wat we eten, dat is handiger boodschappen doen. dus iedere dag groente, rijst, pasta of aardappelen en een keer in de week vis. zaterdag hebben we frietjes gehaald. beetje jammer maar je moet ook een keer iets lekkers eten.

Sporten: nou de oefeningen van de challenge dus. en we zijn zondag een flink stuk wezen wandelen. Ik wilde wel meer sporten maar met de blessure aan mn pols wilde ik eerst bij de fysio geweest zijn. 10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

