7 Juli 2015 17.44u, Na 40 weken en 3 dagen zwangerschap, daar was ze dan! Onze grote verrassing, een klein meisje! Opslag verliefd! Een grote verrassing dat het een meisje is. Wij wilde het een verrassing houden, maar ik had het gevoel dat het een jongen zou zijn. Voor een meisje hadden we in 2x een naam(in eerste instantie Emma, maar toen toch voor Emily gekozen), en maar 1x een geboorte kaartje gemaakt. Voor een jongen hebben we wel 7x (Onder andere Bram, Lucas, Luca en Thijs) van naam veranderd, in week 33 van mijn zwangerschap hebben we nog 2 nieuwe proefdrukken voor een geboorte kaartje gemaakt.

Nu zijn we al een halfjaar verder, de tijd vliegt. Van een mini baby, die lekker tevreden ligt te slapen, naar een kindje wat lekker ligt te kletsen als ze wakker is. Ze maakt al een hoop geluidjes, en kan al best hard gillen.

Tegenwoordig pakt ze alles vast wat ze te pakken krijgt. In bed gooit ze met regelmaat haar tutje uit bed. Of ze pakt hem zo vast dat ze met de achterkant langs de spijlen van haar bedje kan ratelen. Ze is lekker aan het spelen in de box, met haar Sophie, Sophie bijtring, kubus met een rammeltje, knisperboekje, knisperdoekje zijn favoriet.  Overal op aan het kauwen. Emily rolt nog niet om, maar ligt met regelmaat al helemaal op haar zij. Ze kan wel al goed zitten, op schoot, in haar tripptrapp stoel. Ze heeft nu maat 62/68. ze weegt ruim 7kg en is rond ze 68cm lang.

64473_901303516635653_1405493447755309893_n

Emily krijgt nog borstvoeding, Ik wilde eerst stoppen met 6 maanden, maar nu denk ik bij mezelf dat ik nog even door wil gaan. Ik weet niet hoelang, als het niet meer makkelijk gaat is voor mij de lol er af. Ik ben er trots op dat ik het vol heb kunnen maken, maar dat komt denk ik ook omdat ik nog thuis ben. Nu gaat het nog soepel, en ’s nachts valt ze nog even als een kleine baby na het drinken bij me in slaap. Dan kan ik ze tevreden in bedje leggen en knuffelt ze lekker met haar konijntje.

De tijd vliegt voorbij, en we genieten van alles. Zoals ze als baby was kunnen we ons al niks meer bij voorstellen. Ik kijk uit naar alle dingen die nog gaan komen! maar hoop ook dat ze nog lekker even klein blijft.

