Afgelopen dinsdag is mijn zusje geslaagd voor haar rijbewijs, dus we gingen even in de stad iets lekkers eten om het te vieren.IMAG2963

Als we dan toch even in de stad zijn kunnen we gelijk wel even kijken naar kleertjes voor Emily. Ik kijk nu een beetje naar maat 74, omdat we dan richting de lente (hopen) te gaan, koop ik geen hele dikke truien nu.

ik heb een heel schattig shirtje met strikjes gekocht, en zo’n tule rokje, die vind ik altijd ZO schattig, die kunnen we niet genoeg hebben. Als het dalijk mooi  weer is kan die prima met een legging en anders met een maillot.

we zijn even de Hema ingelopen, de nieuwe collectie is super leuk! vooral voor meisjes. maar het waren vooral winter kleertjes dus daar ga ik nog even over denken.

ik heb het bij de V&D gekocht, volgens mij ben ik een van de weinige mensen die er regelmatig iets gekocht heeft. nee grapje, dat is pas sinds Emily er is, want baby kleding hebben ze daar wel hele leuke. Ze hadden er overigens best wel wat afgeprijsd, maar nog lang niet alles.

de V&D is nog 5 weken open. ik heb bij de vestiging hier in de buurt (bij la place) gewerkt dus ik ken de mensen die er werken.

