Ik maak graag foto albums, van vakanties, jaar overzichten noem het maar op. Voor Emily ben ik aan zo’n oldskool album begonnen, met ouderwets foto’s inplakken. Nu na een halfjaar is ie al bijna vol en ga ik denk ik gewoon een digitaal album maken.

Zo ben ik al begonnen aan een met alle baby moment cards, gewoon als samenvatting van het eerste jaar.

Afgelopen week heb ik met mijn schoonzusje het album voor de ouders van hun bruiloft mee geholpen, als je het vaak genoeg doet word je er vanzelf handiger in 😉

Nu zag ik korting voorbij komen bij Albelli, dus nu maak ik vast een album met de samenvatting van 2015. Het maken van de babykamer, het groeien van mijn buik, onze vakantie naar Londen, de geboorte van Emily en alles daarna met Emily. Altijd leuk om na een paar jaar in terug te kijken.

Ik kan niet wachten tot ie binnen is!

