Het is vandaag oudjaarsdag, nog zo’n feestelijke dag om het jaar af te sluiten. Dit jaar zij we voor het eerst met z’n drieën. Wat we vandaag deden.

images6IOCYTN5.jpg

Emily heeft super goed geslapen vannacht, iedere keer 5 uur tussen de voeding, dus dan kunnen wij ook lekker slapen, na de ochtend voeding (om 9.30) was ze snel weer moe en is ze weer gaan slapen. Wij zijn vast gaan ontbijten met de restjes kerst stol. Lekker met Angie geknuffeld, want die heeft het al zwaar genoeg vandaag.

Na het ontbijten hebben wel lekker Emily gedoucht, ze vind het steeds interessanter. Ze word ook steeds zwaarder om zolang onder de douche te dragen, want ze wil niet meer als een baby in je armen liggen. Dan slaapt ze nog even tot de volgende voeding. Dan gaan we bij de Bakkerij Oliebollen halen, en lekkere hapjes voor vanavond. Champagne ligt al koud.

2016

Emily slaapt nog even en laten Angie nog uit voor het vuurwerk afgestoken mag worden en we dekken vast de tafel, we gaan vanavond de restjes van de kerst gourmetten. Die hadden we in de diepvries bewaard. Daarna gaan we lekker op de bank tv kijken tot het 0.00u is. Ik houd niet zo van Ik hou van Holland, maar alle overzichten van het jaar vind ik wel altijd leuk om te zien.

Als het 12u maken we de champagne open en gaan we naar buiten (ik heb de babyfoon in mijn jaszak), we hebben wat vuurwerk gekocht, anders is het ook maar zo kaal. Onze buren zijn ook thuis, die wensen we gelukkig nieuwjaar. Dan drinken we nog een drankje en gaan we naar binnen, dan richting bed, want Emily houd wel van uitslapen, maar om 10u is ze wel echt klaar met slapen.

Gelukkig nieuwjaar!!

HNY

