Normaal houd ik niet van goede voornemens, maar nu heb ik er een paar waarvan ik weet dat ik ze vol kan gaan houden. Heel cliché zijn ze ook maar dat maakt niks uit.

Afvallen. Mijn zwangerschapskilo’s ben ik al kwijt, maar nu wil ik weer terug naar het gewicht wat ik had voor de ivf behandelingen. Ook omdat mochten we aan een tweede kindje willen beginnen dat gewicht mee speelt in de kans om zwanger te worden.

Meer fruit eten. Emily gaat dalijk ook fruit eten, dus is het gemakkelijk dat samen te doen. En zien eten doet eten. Groenten eten we wel iedere avond, lekker! veel en vers, wat we overhouden snijden we en doen we in de diepvries of maak ik hapjes van voor Emily

Stoppen met roken. grapje, dat ben ik al sinds de IVF behandelingen 😉 en nog steeds trots op. Van het geld dat we daarmee bespaard hebben, hebben we ons trouwfeest kunnen betalen. en daarna de babykamer.

Sporten. Tijdens mijn zwangerschap ben ik best vaak wezen sporten, en toen Emily er net was ook. de laatste 3 weken is het er een beetje bij in geschoten, dus nu tijd om het weer op te pakken, het plan is: 2x in de week CX Works, 1 a 2x Body pump en 1x Body Balance of RPM. Kom maar door met die strakkere buik.

Sparen. Ondanks dat ik nu geen baan heb vind ik het wel belangrijk om geld apart te zetten, voor o.a. een wasmachine of zo. Maar ook omdat ik dit jaar wel echt op vakantie wil. Paul verdient dat zo! Iedere maand een ingepland bedrag helpt om je spaar rekening te spekken 😉 en voor Emily zetten we ook een klein bedrag iedere maand apart.

Fietsen. Voorheen fietste Paul en ik heel veel, kleine boodschappen met de fiets. Op het eind van mijn zwangerschap door bekkeninstabiliteit kon in niet meer fietsen en met een baby kun je niet fietsen, dus nu moest alles met de auto of te voet. Ik heb al een stoeltje met alles er op aan voor op m’n fiets. Ik kan niet wachten!10407665_740690346030305_5599191743367534660_n

en tot slot, een nieuwe Baan. Ik ben nu al sinds Mei thuis, na een periode zwangerschaps verlof, ziekte wet, en dadelijk w.w., nu ben ik weer toe aan een baan. Ik vond na 10 weken eigenlijk weer te moeten gaan werken hartbrekend, heb huilend nachten wakker gelegen (nooit verwacht van te voren) maar ik had last van m’n pols dus kon nog niet aan het werk. Toen werd ook helaas mijn contract niet verlengd.

 

