Het eind van het jaar is in zicht, overal vind je overzichtjes. Hier al mijn plussen en favorieten dit jaar.

Favoriete eten: Tijdens mijn zwangerschap at ik heel veel komkommers, er gingen er wel 5 per week doorheen. En Tony Chocolonely Caramel Zeezout.

Favoriete drinken: Spa rood, nog zo’n craving. En alle 0.0% biertjes, fijne afwisseling en omdat er geen alcohol in zit ook fijn tijdens de zwangerschap.

Favoriete merk: Noppies, zwangerschapskleding en baby kleding, mooi van kwaliteit en niet super duur.

Favoriete foto:  Hier ligt Emily te slapen samen met haar papa, en ze lijken echt veel op elkaar zo.IMAG0825

Favoriete tv programma: Heel Holland Bakt. Ik zou zelf ook wel mee willen doen maar ik durf niet.

Favoriete Liedje: The Book of Love van Gavin James, dat doet me denken aan onze bruiloft en de geboorte van Emily. en Powerfull van Ellie Goulding en Major Lazer.

Favoriete film: Inside Out. Ik ben een echte Disney en Pixar fan! zeker een aanrader ook als je geen kindjes hebt!

Favoriete App: Forest. dan kun je een timer op je telefoon instellen en dan groeit er een boom als je je telefoon niet aanraakt. Als je je niet kan bedwingen dan gaat je boom dood. je kan sparen voor een boomhut en een boom met een picknick mandje enzo.

Favoriete bezigheid: Wandelen met Emily, Paul en Angie, lekker in het zonnetje op het strand, daar kan ik echt van genieten! En dan lekker met een cappuccino bij een strandtent afsluiten.

Wat zijn jou Favorieten?

 

 

