Je ziet hem al veel bij andere blogsters voorbij komen, bij mijn favorieten zoals Twinkelbella, made by Malou en Tamara van The Mommy Diaries. dus heb ik bedacht hem ook te doen omdat ik hem zo leuk vind. Hij is bedacht door Sanne van Laviesagista.

Hier komt ie:

Ik kijk met een trots gevoel terug op… Emily, Dit was het jaar dat Paul en ik ouders werden. Eindelijk Papa en Mama na jaren dromen en hopen was het dan eindelijk zo ver. In Juli kwam ze ter wereld en alles gaat zo snel, soms vind ik dat jammer maar het is ook genieten.

Ik denk met een lach terug aan.. Heel veel dingen.. Onder andere De 50 jarige bruiloft van mijn Opa en Oma, op de uitgerekende datum zijn we nog naar het feest geweest en heb ik op blote voeten door het restaurant gelopen omdat m’n voeten zo dik waren dat ik niet eens meer slippers (Birckenstocks) aan kon. Op het laatst van m’n zwangerschap dat de baby zo door m’n buik aan het sporten was en m’n buik alle kanten op bewoog.

Een aantal hoogtepunten van afgelopen jaar vond ik.. De zwangerschap zelf. Dat ik 25 werd. Hoe soepel de bevalling gegaan is. Emily’s eerste lach. Iedere Echo. Het mooie weer, Ik kan van kleine dingen genieten.

De persoon die ik het meest dankbaar ben is.. Emily, dankbaar dat ze er is. en Paul natuurlijk, hij is er altijd voor me, met een lach en een traan, ik kan me geen betere man wensen.

Wat ik het liefst wil vergeten van afgelopen jaar is.. Minpunten horen er gewoon bij, maar als ik dan moet kiezen:  Emily’s eerste oorontsteking, met Paul z’n verjaardag en een huis vol visite. Heel vervelend.

Andere dingen van 2015 die me bijgebleven zijn.. Hoe trots mijn eigen ouders zijn op Emily. Hoe Angie geïnteresseerd is in Emily. Het vele BBQen.

Voor 2016 hoop ik.. Dat ik een baan vind, gezondheid en een hoop mooie en gelukkige momenten. 2016 kom maar op!

Ik ben benieuwd naar jou antwoorden, laat ze achter in een reactie!! Leuk!

