Het is Paul z’n vakantie, dus we gingen vandaag een dagje weg. Winkelen in Nijmegen, ondanks dat ik snotverkouden ben zijn we gegaan. Ieder jaar rond december gaan we wel een keer naar Nijmegen. 4 jaar geleden hebben we aan het eind van het jaar voor het eerst gezoend in Nijmegen dus vandaar dat we altijd even terug gaan 😉 Goede momenten moet je koesteren!

In Nijmegen heb je veel winkels met leuke kinder en baby kleding. onder andere in de Mexx winkel een afdeling met baby kleding. een winkel met Name it, Z8, Zara Baby, H&M met een grote kinder afdeling, V&D, King Louie  (petit Louie) en de Primark.

Vandaag hebben we Pyjama’s voor Emily geshopt een Shirtje met lange mauwen van Marie van de Aristokatten, dat vond ik al jaren super schattig en nu heb ik zelf een klein meisje om het voor te kopen. Bij de Zara een trui met een vosje van pailletten. Alles alvast een maatje groter want in de huidige kleding maat hebben we voorlopig even genoeg.

Emily is altijd erg gemakkelijk om ergens mee naar toe te nemen, ze kan in de wandelwagen goed slapen, en ergens voeden gaat ook altijd erg goed. Ik vind het wel lastig om een goede plek te vinden, want in een overvol restaurant zit ik niet op m’n gemak half ontbloot 😉

In Nijmegen zit ook eens Starbucks daar ben ik fan van, zodra ik de kans krijg ga ik toch altijd even koffie halen. Meestal een White Caffé Mocha, een Caramel Macchiatto en vandaag was het een Pumpkin Spice Latte.

