Kerst is vooral een feest met familie, eerste kerstdag zijn we bij mij ouders, en tweede kerstdag komen de zus(R.) van Paul en haar man(K.) hier barbecueën, helemaal hip nu en door het warme weer vonden we dit wel een goed idee.

Met kerst gaan we veel en lekker eten, beginnend bij het ontbijt. Lekker verse broodjes afbakken en luxe vleeswaren, kerststollen van de Bakkerij waar Paul werkt, wentelteefjes. Noem het maar op.

imagesD9H0QCSMWe doen Emily lekker in de Tummytub dat vind ze zo leuk, we hebben speeltjes waar ze dan mee kan spelen. En natuurlijk haar mooie kerstoutfit, ik maak ondertussen vast het toetje als ze slaapt. Die zijn voor vanavond. Bij mijn ouders koken we met z’n alle een andere gang. Wij doen de soep en het toetje. We hebben ook lootjes getrokken en cadeautjes gekocht. Ik ben heel benieuwd wat Emily krijgt. En wat mijn zusje vind van de cadeautjes die ik voor haar gekocht heb. Hieronder: Emily’s super schattige kerst outfit. Angie met haar kerstjasje en een gezinsfoto met z’n 4tjes.

 

Tweede Kerstdag.

We hebben lekker uitgeslapen en relaxed ontbeten, daarna de tafel gedekt voor vanavond, dan hoeft dat straks niet meer. Emily is een beetje moe van alle indrukken gisteren dus ze slaapt veel. Paul en ik kijken onder tussen een filmpje (“Mannenharten”) en halverwege komen K. & R. Rond 17u stoken we de BBQ aan en gaan we aan tafel. We hebben voor op de BBQ Lams rack en Varkenshaas, Kalkoen Paupites en gewoon hamburgers. Na het barbecueën eten we lekker ijs macarons en drinken we cava. K & R gaan rond 21.00 naar huis en niet veel late gaan we lekker vroeg naar bed.

 

