images

 

Dit jaar is het Emily’s eerste kerst, ik vind het heel bijzonder dat we nu met z’n 3e zijn dus ik heb me niet ingehouden 😉 Natuurlijk moet ons kleine meisje er prachtig uitzien. Zo ben ik van de week nog even gauw wezen winkelen voor de perfecte outfit voor kerst.

De outfit voor eerste kerstdag hebben we gekregen van mijn ouders toen we gingen winkelen voor een kinderstoel. De kleertjes zijn van Name It en dat is wel een van mijn favoriete merken. Ik vind t jurkje zo schattig met de zilveren stipjes en dan dat vestje erover staat zo wijs. We hebben er nog een zilver maillot bij.

IMAG2852     IMAG2853

Voor tweede kerstdag zijn Paul en ik zelf wezen kijken bij Van Tilburg, daar hebben ze een mooie collectie merk kleren voor kindjes (en volwassenen) We hebben een paar weken gelden al een super schattig rokje gezien, maar omdat we nog een tegoed bon hadden en niet wisten welke maat ze zou hebben, hebben we m toen niet meegenomen. Nu had ik nog even gauw tijd en ben nog even met een vriendin gaan kijken of ze hem nog hadden. Bij dit rokje is van beebielove en daar doe ik een shirtje van Zara baby bij aan, met strikjes en een roze of witte maillot.

IMAG2854

en dan tot slot, Diamonds are a girls best friend, een mooi sieraad voor ons meisje, ik had ze pas al voorbij zien komen op de blog van Twinkelbella die heb ik gekocht via Kaya Sieraden, daar hebben ze super schattige sieraden voor kleine meisjes.

Een hele fijne kerst!

