DSC02740

Als je een baby krijgt is een wandelwagen wel handig (joh) vooral met het uitlaten van een hond, boodschappen doen en dat soort bezigheden.  Al vrij snel zijn wij naar de winkel gegaan om te kijken wat voor wagen het moest gaan worden.

Nou is het niet een brood wat je koopt in de supermarkt maar best wel een flinke uitgave, een rib uit je lijf zogezegd 😉

Ik wist eigenlijk al goed wat ik wilde en wat ik niet wilde. We hadden toen nog een kleine auto, dus de kinderwagen moest klein in te klappen zijn en goed in de auto passen. Een Bugaboo vond ik echt niet mooi en met een Joolz had ik niet zoveel. Eenmaal in de winkel waren er nog veel meer merken waar ik nog nooit van gehoord had. Paul had nog helemaal geen idee wat t moest gaan worden.

Ik wilde erg graag een Stokke, een Xplory. daar zit je kindje lekker hoog, en het design van de poot in het midden vond ik erg gaaf en ze hebben m in allerlei gave printjes en kleuren. Alleen Paul vind hem echt niet mooi.imagesL1YFER9PVrienden van ons hebben een Maxi Cosi Mura 4, die vond ik wel mooi en fijn rijden, maar met 4 wielen vond ik m te lomp ogen, maar nu wist ik dat ze die ook als driewieler (de Mura 3) verkopen. Deze is erg makkelijk en klein in te klappen. Ze hebben er zelfs een reiswieg voor die je in kunt klappen (de foldable reiswieg) en omdat ie van Maxi Cosi is, past de autostoel er ook in een keer op zonder extra adapters. Dit model bestaat al langer, dus die hadden ze in de winkel ook als showroom model voor een mooi prijsje, maar dus wel nieuw en met garantie.

en dan als laatst hadden we de Mutsy Igo, met een mooie strakke kap (net als de Stokke maar niet met het design van een stokke 😉 ) Die hebben ze mooi met 2 kleuren uitgevoerd en de bak dan met stoer Denim. stond erg hoog op ons lijstje. Alleen toen kwam het nadeel, ik vond de wagen niet mooi als zitje, het model is van 2015, dus kachtjing, erg duur nog en het “oude”model was heel lastig in te klappen. Daar heb ik in de winkel al mee staan vechten, dus ook deze ging het helaas niet worden.

images0225LA28

Wij hebben na wikken en wegen gekozen voor de Maxi Cosi Mura 3 plus (plus is met foam bandjes die je niet lek kunt rijden) in wallnut brown met de foldable reiswieg. Hij rijd super fijn, we zijn er zelfs mee op het strand geweest.

 

 

