FB_IMG_1450563165049Zwangerschaps dementie, ze zeggen dat dit nooit meer over gaat. Ergens ben ik wel bang dat ze gelijk hebben. soms doe ik zo’n stomme dingen, dat ik me afvraag of het ooit nog goed komt 😉 Paul zegt: ’t is maar goed dat je kont vast zit anders zou je die nog vergeten’

Tegenwoordig probeer ik altijd een lijstje te maken voor ik naar de supermarkt, drogist, stad, tuincentrum ga, anders vergeet ik de helft. Of ik kom thuis met van alles wat we nog genoeg hebben.

Sta ik in de supermarkt zonder portemonnee. Of de hond uitlaten zonder sleutel of de hond zonder riem, Emily ingepakt en wel en dan staat de hond te kijken.. uhh je vergeet iets. Iets in of uit de auto halen en dan zonder sleutel naar buiten lopen.

Van de week had ik ook weer een dingetje, ik had een kaart gekocht voor een geboorte en een voor een verjaardag. Nu had ik de felicitatie voor de geboorte op het verjaardagskaartje geschreven en afgegeven en Hoera een meisje lag nog binnen. Gelukkig was het een gewoon kaartje met van harte gefeliciteerd en valt het vast niet op. Ik heb pas ook een kaart gehaald voor de eerste verjaardag van een jongetje, gewoon de eerste de beste kaart met een 1 gekocht, een roze dus 🙂

na verloop van tijd komt het vast goed, en tot die tijd verf ik gewoon m’n haar blond. 🙂

Screenshot_2015-11-12-14-44-13_1

