voordat ik met Paul ging trouwen, wilde ik afvallen, 12kg om er mooi in een trouwjurk uit te zien, ben ik gaan sporten. en veel!IMG_6974.jpg

ik sportte toen ongeveer 6uur in de week, van (Less Mills) BodyPump, RPM, BodyBalance CX Works tot buiten fietsen en stukken wandelen met de hond.

Mijn sportschema zag er toen zo uit:

Maandag: uurtje Bodypump. Dinsdag: uurtje RPM. Woensdag: Bodypump en Bodybalance. Donderdag: Pump. vrijdag vaak niks, lekker van het bijna weekend genieten. Zaterdag: Bodybalance en CX works en tot slot zondag: naar het bos fietsen (16km 2x 20min) en een uur wandelen.

2009-3-posters

Toen ik zwanger werd van Emily voelde ik me fit en wilde ik niet stoppen met sporten. Ik ben toen 3u in de week blijven sporten. de eerste 16 weken met een lesje cx works erbij (daarna niet meer omdat het vooral buikspieren trainen is, en dat word afgeraden na 16 weken zwangerschap) daarna 2x in de week een lesje bodybalance en een lesje Pump. Ook hierdoor denk ik dat ik niet zoveel ben aangekomen tijdens mn zwangerschap (maar 12kg). Tot week 30 ging het goed, toen kreeg ik last van bekkeninstabiliteit en heb ik helaas moeten stoppen.

na de zwangerschap had ik helaas een pols blessure (peesontsteking de quervain) maar begon het toch weer te kriebelen. na 10weken heb ik toch weer een poging gewaagd, met brace en allerlei opties maar ik wilde erg graag weer sporten. Op de sportschool waar ik sport hebben ze kinderopvang in de ochtend dus daar kan ik Emily brengen als ik ’s morgens lekker een uurtje ga sporten. Na mn kraamtijd moest er nog 3.5 kilo af en na 4 maanden zat ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap.

en jij? ga je graag sporten of ga je omdat het moet? en wat voor sport doe je dan?

